Friday 27 October 2017

Påvist Lønnsom Forex Trading Strategier


Her er topp forex trading strategier - ærlig Commercial Medlem Ble medlem Aug 2012 313 Innlegg Jeg tror på kraften i dette forumet for å forandre vårt handelsliv til det bedre og til verre. Det er folk som setter sine hjerter og sjeler for å hjelpe oss til å være en bedre handelsmann. Det er trollere, nei sjefer, falske guruer, haters, den høye forsterkeren clueless, etc som forsettlig eller ved et uhell fører oss på avvei. Det er helt avhengig av oss å skille perlen fra søppel. Jeg sier at vi kan fokusere på den positive siden og gjøre alle en tjeneste, spesielt nybegynnere, i dette tilfellet ved å peke dem i riktig retning til lønnsom handel. Dette er den eneste hensikten med denne tråden. Jeg ønsker å invitere alle lønnsomme handelsmenn til å dele KUN om deres generelle metodikk. Alle bør respektere det faktum at enhver lønnsom handelsmann har rett til å holde kanten sin som sin egen hemmelighet, med mindre de er sjenerøse nok til å dele det med egen frihet. Så vær så snill å ikke spørre noen som deler sin lønnsomme metode noen detaljer om deres strategier. Og denne tråden er ikke en unnskyldning for å angripe eller latterliggjøre andre folks handelsmåte. Hvis det er lønnsomt for dem, trenger de ikke validering. Og latterliggjørelse som til slutt viser seg å være sant, reflekterer dårlig på deg selv. Så jeg starter ballen rullende og her går mine egne funn: Jeg har vært handel forex i betydelig tid. Jeg handler på og av. Demoing og live trading. Men min studie går mye lenger tilbake og stopper aldri. Jeg elsker forex som måten noen blir forelsket i å løse en Rubiks-terning. Det er et stort puslespill Im fast bestemt på å løse. Og fra årene jeg studerte forex, kan jeg garantere følgende generelle strategier ut av millioner av strategier der ute. Det er ENDLESS variasjoner mellom hver kategori, men jeg tror dette er creme de la creme av forex strategier kategori: 1) Pris Handling Trading Prisen er konge og din PampL er direkte påvirket ikke av dine indikatorer, men prisen alene. Dette handler nesten naken og bruker prismønstre utelukkende for å bestemme inngang og utgang. PA handelsfolk bruker prisen som en ledende indikator. Grunnlaget for denne handelen er at prismønstre gjentar seg selv fordi det er gjentatt menneskelig atferd. For PA-forhandlere er alt som hindrer utsikten over prisen selv på diagrammet, skadelig for deres handel. Dette er grunnen til at de aldri ville bruke indikatorer som heiken ashi, 3 linjeskift eller noe annet som overordnet prisvisningen. Til PA-forhandlere er prisen den eneste måten du kan forstå markedsbevegelsen på. 2) Trend Trading Basis for denne handelen er at prisen historisk ofte beveger seg i en trend. Det er bare 3 grunnbevegelser i valutamarkedet: Uptrend, downtrend og sideveis. Trendhandlere utnytter når prisen går opp eller ned, men lider når prisen stagnerer eller konsoliderer. De stoler sterkt på trend indikatorer for å kvitte seg med lydene som er synlige på diagrammet. Enhver indikator som vil dekke opp den faktiske prisen og bare gir den generelle retningen til prisen er svært ettertraktet av trendhandlere. Men alle trendindikatorer er forsinkende indikatorer. Og de trendindikatorene som forsøker å forutsi fremtiden ved noen form for beregning, oppnår aldri konsistent fortjeneste. 3) BreakoutSupport og ResistanceSupply, Demand og Volume Trading Basiset for denne handelen er at prisen historisk ofte ofte bryter ut av en konsolideringsperiode, eller spretter ut av bestemte nivåer. Både BO og SampR-forhandlere tror på en viss prissone hvor prisen vil gå gjennom eller sprette. BO-handelsmenn utnytter dette ved å skjule sin posisjon på kantene i konsolideringsperioden. SampR-forhandlere utnytter dette ved å handle prisreaksjonen på visse nivåer, med tanke på mulige overkjøpte og oversolte områder. De stoler sterkt på forståelsen av tilbud, etterspørsel og volum, hva fører til konsolideringsnivået, hva er indikasjonene når breakoutbounce skal skje, og hvilken retning vil breakoutbounce gå til. De bruker begrenset antall indikatorer som bekreftelser fordi de handler hovedsakelig med forståelse. 4) Divergenshandel Basis for denne handel er at bevegelsen av oscillerende indikatorer ofte ikke følger den virkelige prisbevegelsen. Prisen kan gi høyere topper mens indikatorene gjør lavere topper. Disse inkonsekvensene fører ofte til gode handelssignaler. Divergenshandlere er avhengige av bruk av indikatorer som deres viktigste beslutning om å gå inn og ut av handel. De er konsekvent på jakt etter bedre indikatorer som viser nøyaktig divergens og skjult divergens. De bruker ofte flere oscillerende indikatorer som tilleggsbekreftelse. 5) Kurvhandel Basen på denne handelen er at det er handelskomponenter mellom valutapar. Disse korrelasjonene er ikke 100 konsistente, men når enkelte par beveger seg i en retning, følger de tilhørende parene ofte generelt. De bruker trendhandel til flere valutaer. Så kurvhandlere er jonglere. De ser flere diagrammer på en gang og tar beslutninger basert på flere innganger. De kan handle en enkelt valuta eller flere valutaer samtidig. Deres største utfordring er å forstå når de tradisjonelt relaterte parene mest sannsynlig vil bevege seg sammen. På samme måte som trendhandlere, bruker de ofte forsinkende indikatorer for å bestemme utviklingen av flere valutapar. Og noen ganger når de innser at alle tilknyttede par beveger seg i en retning, er det for sent å få det da parene har flyttet sine egne veier igjen. ) Combo Trading Dette er handelskuppene som handler om alt. De kombinerer alt de finner for å jobbe. De lider ofte av overbelastning av informasjon og analyseforlamning fordi ulike metoder gir dem motstridende signaler. Denne typen handel krever enormt fokus og vanskelig å gjøre for nybegynnere. Disse handlende har funnet sin kant og automatiserer sine strategier ved å bruke en robot til å gjøre sine handler. Det krever fortsatt menneskelig inngrep og overvåking. Jeg har ennå ikke funnet en robot som fungerer hele tiden og konsekvent lønnsom. Så det er mine egne funn. Dette er på ingen måte en uttømmende liste, og den er åpen for diskusjon. Og selvsagt overlapper grensene ofte, så mesteparten av tiden kombinerer folk akkurat nok metoder for å finne sin egen kant. Jeg fant andre kjente strategier for ikke å være konsekvent lønnsomme: Martingale, Grid system, Hedge system, etc. Arbitrage, selv om risikofri, er ganske avansert og kan ikke være tilgjengelig for de fleste forhandlere. Jeg oppfordrer dere alle til å dele din generelle metodikk, gjøre handel enklere for alle, og gjør FF til det beste forexforumet i verden. Kommersiell Medlem Ble medlem Aug 2012 313 Innlegg Samer1907: Du er en av de få vellykkede kombinationshandlerne, og handel uten tap er ganske ukjent. Godt gjort og Gratulerer Kanzler: Hver kategori jeg legger er en generalisering. Det er millioner av variasjoner av strategier i hver kategori, enn si blant kategorier. Flere indikatorer, med forskjellige innstillinger og kombinasjoner, gir deg endeløse strategier. De 5 er bare byggesteinene for alle å lage sitt eget handelssystem. Og i virkeligheten overlapper de ofte. Hadde jeg begynt å lese det innlegget, ville jeg trolig plukket den som passer meg i stedet for å kaste bort tid og energi for å undersøke alle strategier som er tilgjengelige der ute. Og ja, prishandling er en av de strategiene som er veldig subjektive. Alle utvikler sitt eget diagramvisjon og ser ting annerledes. nightstocher: Du har helt rett. Jeg tar bare en dimensjonal del av handel. Et handelssystem bør alltid inneholde de 3 pilarene: Metode, Tankegang og Money Management. Og de er alle likeverdige. Jeg hater det når lærebøker sier at en bestemt søyle er viktigere enn den andre. Søppel. belva-fx: Jeg har prøvd å søke mer om Smalfi Metode, men det er ikke mye info om det på nettet, annet enn det er et italiensk matematisk daglig tidsrammehandelssystem. Har de en offisiell nettside som selger systemet Ble med desember 2012 Status: Pris Handler Trader 127 Innlegg Jeg tror på kraften i dette forumet for å forandre vårt handelsliv til det bedre og til verre. Det er folk som setter sine hjerter og sjeler for å hjelpe oss til å være en bedre handelsmann. Det er trollere, nei sjefer, falske guruer, haters, den høye forsterkeren clueless, etc som forsettlig eller ved et uhell fører oss på avvei. Det er helt avhengig av oss å skille perlen fra søppel. Jeg sier at vi kan fokusere på den positive siden og gjøre alle en tjeneste, spesielt nybegynnere, i dette tilfellet ved å peke dem i riktig retning til lønnsom handel. Dette er den eneste hensikten. Veldig fint innlegg. Bruk hovedsakelig combo trading for min handler. Det er en godt gjennomtenkt liste over strategier, Ishtana, godt utført. Hva jeg gjør, (etter at jeg var ferdig med å prøve alt annet), ser jeg på flere par og handler avhengig av hvilken jeg tror er på vei neste. For eksempel: (EurUsd X UsdJpy EurJpy). Så hvis Euro går opp og DollarYen går ned, handler jeg ikke EuroYen. Det er når Euro og DollarYen beveger seg i samme retning som jeg vil handle EuroYen fordi jeg får fordelen av begge bevegelsene. Også, når, si. Euro har gått opp, GBP har gått opp, men Aud nekter å følge høyere. Jeg venter på at Euro og Pound begynner å reversere lavere, og da vil jeg korte AUD. Så det er forholdet mellom de forskjellige parene i løpet av dagen som jeg følger nøye. Målet mitt er å identifisere vilkårene for hånden, se hva som utfolder seg og handle i henhold til dette. Markedet vil enten gjøre et utvalgspill, eller et trendspill for økten, breakouts er alltid velkomne, så er fakeouts og reversering i motsatt retning. Det er da jeg kutter og bytter og lager et bunt. Fint, jeg kan forholde seg til denne typen handel. kvote og byttekontingent - det tar litt øvelse, men det er viktig for denne typen handel. Når jeg er bevist feil, er quotclose og reversequot det vanskeligste å gjøre, men det er ofte den riktige veien å gå. Nei Jeg er. ikke en kommersiell bruker. Kommersiell bruker er noen som prøver å selge noe. Jeg prøver ikke å selge noe. Faktisk er det mot reglene her for å markedsføre et produkt som er til salgs. Å skyve det mer enn en gang er klart ulovlig. Jeg tror på kraften i dette forumet for å forandre vårt handelsliv til det bedre og til verre. Det er folk som setter sine hjerter og sjeler for å hjelpe oss til å være en bedre handelsmann. Det er trollere, nei sjefer, falske guruer, haters, den høye forsterkeren clueless, etc som forsettlig eller ved et uhell fører oss på avvei. Det er helt avhengig av oss å skille perlen fra søppel. Jeg sier at vi kan fokusere på den positive siden og gjøre alle en tjeneste, spesielt nybegynnere, i dette tilfellet ved å peke dem i riktig retning til lønnsom handel. Dette er den eneste hensikten. Jeg er ny i handel og bruker en demo nå før jeg går live. Jeg ser når jeg prøver å kjøpe et par, er to alternativer der: 1. Pris 2. Pips. kan du snakke med meg hva er forskjellen mellom å kjøpe gjennom pris eller pips-alternativer Hvilken plattform er du demo trading på En pip er et enkelt punkt flytte i et instrument. Så hvis nivået på EurUsd beveger seg fra 1.2900 til 1.2910, har det steget 10pips Hvis du velger å se prisen, vil pip-tallrøret som skjer multipliseres med hvor mye penger du handler per pip. For eksempel - du handler 3 per pip. Hvis nivået går fra 1,2900 til 1,2910, vil du se at prisresultatet ditt har gått til 30. Hvis du ser på prisen, kan du bli mer følelsesmessig involvert i handel (dårlig ting) enn om du bare ser på pip. Du har gjort meg klar med pips, takk så mye. Jeg prøvde å forstå via Google på pips, men ikke så klart som du har uttrykt her. Jeg har demo på sitat Oanda Fx. Trade Practicequot på Oanda. Så hva heter plattformens navn? Fjern meg også dette. Du har gjort meg klar med pips, takk så mye. Jeg prøvde å forstå via Google på pips, men ikke så klart som du har uttrykt her. Jeg har demo på quotOanda Fx. Trade Practicequot på Oanda. Så hva heter plattformens navn? Fjern meg også dette. Jeg er glad for at du forstår. Det ser ut til at du bruker en skreddersydd Oanda-plattform som heter Trade PracticefxGame. Det er din plattform. Men du vil finne de fleste handelsmenn her, bruk mt4 - MetaTrader4. Eller MetaTrader5 en nylig oppdatering. Dette er en annen plattform som alle meglere lar deg handle gjennom. Så du kan se på diagrammene på mt4 og handle inne i det med ett museklikk med en livedemo-konto du har med OandaAlpari FXCM eller en annen megler. Så du kan lære om fxGame, men jeg vet ikke hva det er for en avansert bruker - men du må kanskje bytte til mt4 på et tidspunkt i fremtiden for å kunne bruke sine mange populære og unike indikatorer som fxGame ikke har. Men hvis du er veldig ny og liker fxGame, hold deg med det i noen måneder mens du lærer det grunnleggende. Du bør gå til Babypips og begynne å lese skolens sider. De har sannsynligvis den mest logiske og klare introduksjonen til Forex du finner på nettet. Nyt. Jeg er glad for at du forstår. Det ser ut til at du bruker en skreddersydd Oanda-plattform som heter Trade PracticefxGame. Det er din plattform. Men du vil finne de fleste handelsmenn her, bruk mt4 - MetaTrader4. Eller MetaTrader5 en nylig oppdatering. Dette er en annen plattform som alle meglere lar deg handle gjennom. Så du kan se på diagrammene på mt4 og handle inne i det med ett museklikk med en livedemo-konto du har med OandaAlpariFXCM eller en annen megler. Så du kan lære om fxGame, men jeg vet ikke hva det er for en avansert bruker - men du kan. Takk. Jeg har sett babypips skolesider. Ja, de lærer fra veldig veldig foreløpig nivå til oppover. Bra for oss. Hvorfor oss Fra den nyeste teknologien for å beskytte dine midler, se hvorfor var den beste handelspartneren. Regulatory Authorization Admiral Markets UK Ltd er regulert av Financial Conduct Authority i Storbritannia. Kontakt oss Gi tilbakemelding, still spørsmål, ring oss på kontoret eller ring oss. Nyheter Sjekk ut de siste nyhetene om vårt selskap, arrangementer, handelsbetingelser mer. Testimonials Se tilbakemeldinger vi får fra kunder som handler Forex CFD på våre virkelige kontoer. Partnerskap Forbedre lønnsomheten med admiral Markets - din pålitelige og foretrukne handelspartner. Karriere Vi er alltid på utkikk etter å legge til nytt talent for vårt internasjonale team. Bestill kjørekvalitet Les om våre teknologier og se vår kvalitetsrapport for månedlig utførelse. Kontotyper Velg en konto som passer best for deg og begynn å handle i dag. Demo konto En demo konto lar deg oppleve risikofri Forex CFDs trading og teste dine strategier på finansmarkedet. Dokumenter Gjør deg kjent med våre forretningspraksis, dokumenter for åpning av kontoer. Innskuddsutbetalinger Se hvordan du legger inn eller trekker penger fra din handelskonto. Handelsregner Beregne din margin, fortjeneste eller tap sammenligne resultater av Forex CFD-handler før handel. MetaTrader 4 Last ned MetaTrader 4, den kraftigste og brukervennlige plattformen for Forex CFDs trading. MT4 Supreme Edition Last ned MT4 Supreme Edition - en intuitiv plattform for Forex CFD trading. Lær mer om dette pluginet og dets innovative funksjoner. MT4 WebTrader Bruk MT4 web trading med hvilken som helst datamaskin eller nettleser (ingen nedlasting nødvendig). MetaTrader 5 Last ned MetaTrader 5, den nye og forbedrede plattformen for Forex CFDs trading. Fundamentalanalyse Økonomiske hendelser påvirker markedet på mange måter. Finn ut hvordan kommende hendelser sannsynligvis vil påvirke posisjonene dine. Teknisk analyse Diagrammer kan vise utviklingen, men analyse av indikatorer og mønstre av eksperter forutsier dem. Se hva statistikken sier. Wave Analysis Bestem sannsynlige prissoner etter bølge mønstre basert på ekstremer i handelsfolk psykologi med Elliot wave analyse Forex Calendar Dette verktøyet hjelper handelsfolk å holde rede på viktige finansielle kunngjøringer som kan påvirke økonomien og prisbevegelser. Autochartist Hjelper deg med å angi markedsrettede utgangsnivåer ved å forstå forventet volatilitet, påvirkning av økonomiske hendelser på markedet og mye mer. Traders Blog Følg vår blogg for å få de nyeste markedsoppdateringene fra profesjonelle handelsfolk. Market Heat Map Se hvem er de beste daglige movers. Bevegelse på markedet tiltrekker alltid interesse fra handelssamfunnet. Market Sentiment Disse widgets hjelper deg med å se sammenhengen mellom lange og korte stillinger holdt av andre handelsfolk. Forex CFD Webinars Still inn og se eksperter dekke handelsrelaterte emner. Lær det grunnleggende eller få ukentlig ekspert innsikt. FAQ Få svarene dine på de vanlige spørsmålene om våre tjenester og finansiell handel. Traders Ordliste Finansmarkedene har sin egen lingo. Lær betingelsene, fordi misforståelser kan koste deg penger. Forex CFD Seminarer Utvid din Forex og CFD trading kunnskap, ved å bli med i et av våre seminarer. Helt av handelsfolk. Risikostyring Risikostyring kan forhindre store tap i Forex og CFD trading. Lær best-practice risiko og handel management, for vellykkede Forex og CFD bransjer. Artikler Tutorials Fra Forex og CFD grunnleggende til avanserte handelsemner, gir disse seksjonene deg nyttig tradinginnsikt. Null til helten Start veien til forbedring i dag. Vår gratis Zero to Hero program vil navigere deg gjennom labyrinten i Forex trading. Admiral Club Tjen penger på din Forex og CFD trading med Admiral Club poeng. ForexBall Handelskonkurransen med en årlig premiepott på 541.000. Spill for moro, lær for ekte med dette handelsmesterskapet. Personlig tilbud Hvis du er villig til å handle med oss, er vi villige til å gi deg et konkurransedyktig tilbud. Hva er den mest lønnsomme Forex-strategien Leter du etter den mest lønnsomme Forex tradingstrategien og instruksjon for å søke om det? I denne artikkelen diskuterer vi to svært enkle og lønnsomme Forex-strategier du kan bruke. Men først, la oss ta en kort titt på Forex trading strategier generelt. Forex trading strategi inkluderer teknisk analyse og grunnleggende analyse (eller nyhetsbasert handel), hvilken dag handelsmenn bruker når de bestemmer seg for å kjøpe eller selge et valutapar. Vanligvis innbefatter handelsmenn flere av disse signalene i sin handelsstrategi. Traders som ønsker å utvikle en lønnsom Forex trading strategi, kan potensielt stole på en eksisterende strategi eller bygge sine egne. Uansett er omhu avgjørende. Traders bør også huske på at et system vil gjøre dem ikke så gode hvis det er for komplisert å følge. Det er utallige historier om handelsmenn som gjorde intrikate spill og mistet sine skjorter. For eksempel var Bruno Iksil kallenavnet The London Whale fordi han mistet ikke mindre enn 6,2 milliarder i 2012 ved å bruke en altfor kompleks handelsstrategi som involverer derivater. Ved å holde seg til mer enkle tilnærminger, kan handelsmenn øke oddsen for gunstige resultater. Heldigvis er det rikelig med gratis handelsutdanning tilgjengelig samt mange automatiserte og manuelle strategier. En enkel, lønnsom Forex-strategi er basert på en enkel indikator kalt Simple Moving Average (SMA). Hold det enkelt med SMA forex trading strategi SMA Forex trading strategi tar sikte på å gi høyest mulig avkastning for mengden risiko som antas. Når det brukes effektivt, kan det være en av de mest lønnsomme Forex tradingstrategiene rundt. SMA måler en sikkerhetsverdi i en bestemt tidsramme for å gi handelsmenn en bedre følelse av når man skal kjøpe og selge et valutapar. For eksempel, hvis du setter opp en 12-årig SMA med intervaller på 15 minutter: Enhver økning i valutaparene verdier over 12-årig SMA. kan bety et signal for å kjøpe. På samme måte bør valutapareprisen falle under 12-årige SMA, det kan være et signal å selge. Denne enkle Forex tradingstrategien er flott for nybegynnere, da den kan brukes med hvilken som helst tidsramme og de fleste handelsinstrumenter. I tillegg kan du enkelt kombinere SMA med nyttige verktøy som indikatorer. Traders kan bruke SMA som grunnlag for deres strategi og bygge derfra. Men uansett hva du gjør, husk å teste alle Forex trading strategier med en demo konto før du bruker dem med en live konto. Enveis nybegynnere kan utvikle sin egen tilnærming er å: teste enkle SMA-baserte handelsstrategier, og legg til andre indikatorer når du konsekvent oppnår ønskede resultater. Optimaliser potensialet med posisjonshandel Du kan ikke forutse hvilken strategi som gir deg mest suksess. Når det er sagt, er posisjonshandel sikkert en av de mest potensielt lønnsomme Forex-strategiene. Posisjonell handel innebærer holdninger på lang sikt - vanligvis mellom en måned og et år. Det har fordelen av å være stort sett hands-off. Det krever imidlertid en langsiktig plan og evnen til å forutsi fremtidig markedsretning. For å komme i gang med posisjonshandel må du velge en eiendel. Når du bestemmer hvilket valutapar du skal bruke, er det tre faktorer du må vurdere. 1. Høy langsiktig volatilitet Volatilitet er avgjørende for å skape en fortjeneste. Du må betale for SWAPs hver natt for å holde en handel åpen. Og du kan lett få et tap på en natt, med mindre valutaparet opplever noen bemerkelsesverdige prisbevegelser om noen måneder. En måte å øke sjansene for suksess er å velge valutapar som kan føle innflytelse fra: kommende politiske hendelser økonomiske hendelser i nær fremtid. 2. Lav kortsiktig volatilitet Et valutapar med lav kortsiktig volatilitet er mer sannsynlig å bevege seg sakte i retning av din handel: i stedet for å oppleve skarpe fluktuasjoner. som kan be deg om å lukke posisjonen din. 3. Bruk lav margin Mens Forex-forhandlere ofte handler med svært høy innflytelse, er denne tilnærmingen ikke egnet for posisjonshandel. For å avgjøre hvor mye margin som skal brukes til Forex-lønnsom strategi, bør du vurdere følgende variabler: hvor mye penger du har utenfor din handelskonto - husk å bare handle med risikokapital hvor mye utbytte vil gi det beste risikobeløpet. Når det gjelder posisjonshandel, hold en ting i tankene - jo mindre du bruker, desto bedre er det. Scalping gir høy fortjeneste og spenning Mens posisjonshandel kan gi store fordeler, er det ikke for alle. Noen handelsfolk er sultne for profitt og spenningen den kan levere. Å bruke tid på å se på markedene får sitt hjerte til å slå og deres adrenalin strømmer. En svært lønnsom Forex-strategi som vanligvis gir denne adrenalinhastigheten, er scalping. Ideen bak scalping strategi er å fullføre et stort antall bransjer som individuelt genererer små belønninger - mellom fem og ti pips hver. Hold disse stillingene i ett til fem minutter. og tilbringer hele dagen overvåking buysell signaler. Noen har generert gode avkastninger med denne tilnærmingen, inkludert Paul Rotter. Mr Rotter oppnådde legendarisk status med scalping og tjente kallenavnet The Flipper for sine raske handelstiltak. Rotter ville åpne buysellposisjoner samtidig på derivatutvekslingen Eurex. Når handelsmenn reagerte, ville han raskt skalpe fortjeneste fra ett alternativ. En avgjørende faktor i Rotters suksess var å se nøye på bestillingsboken. For å kultivere din egen unike og lønnsomme Forex trading strategi, bør du vurdere viktige variabler: Din ønskede risiko-belønning forhold din toleranse for stress hvor mye tid per dag du vil bruke handel. Viktigst, bruk kun teknikker du forstår, og arbeid for å forbedre strategien hver dag. Vennligst aktiver JavaScript for å se kommentarene drevet av Disqus. Risikoadvarsel: Valutakursveksling eller kontrakter for forskjeller på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Det er en mulighet for at du kan opprettholde et tap som er lik eller større enn hele investeringen. Derfor bør du ikke investere eller risikere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør sørge for at du forstår alle risikoene. Før du bruker Admiral Markets UK Ltd tjenester, vennligst bekreft risikoen forbundet med handel. Innholdet på denne nettsiden må ikke tolkes som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd anbefaler deg å søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver. Admiral Markets UK Ltd er eid av admiral markets group AS. Admiral Markets Group AS er et holdingselskap, og dets eiendeler har en kontrollerende eierandel i Admiral Markets AS og dets datterselskaper, Admiral Markets UK Ltd og admiral Markets Pty. Alle referanser på dette nettstedet til admiral Markets refererer til Admiral Markets UK Ltd og datterselskaper av Admiral Markets Group AS. Admiral Markets (UK) Ltd. er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority. (FCA-register nr. 595450). Admiral Markets (UK) Ltd. er registrert i England og Wales under Companies House. Registrert nummer 08171762. Bedriftsadresse: 16 St. Clare Street, London EC3N 1LQ, UK.3 Lønnsomme Forex Strategies For 2014 I dag vil jeg dele med deg 3 enkle å bruke, lønnsomme Forex-strategier basert på Trade Triangle-teknologien . Det er en strategi tilgjengelig for kortsiktige, mellomliggende og langsiktige handelsstiler. Alle strategier har blitt testet tid og har vist seg å være vinnere over tid. Hvis du er en kortsiktig handelsmann, se denne Forex-videoen: Hvis du er en mellomtidshandler, er dette Forex-strategien for deg: Langsiktig handelsmenn som ønsker å handle Forex, bør se på denne videoen: Som med hvilken som helst handel strategi, pengestyring er viktig Hvis du vil lære mer om pengehåndtering, bør du lese dette innlegget. Hver suksess ved hjelp av en av disse 3 lønnsomme Forex-strategiene i 2014 og utover, Adam Hewison President, INO Co-Creator, MarketClub. De gode Forex-handelsstrategiene. I disse dager siden en av mange fordeler med Forex Markets kan være en sjanse til industri over noen andre markedsplass sammen med investorer følgende ment for handel i noen tid sammen med å prøve å finne sannsynlighet for handel og kan tjene penger. Trader8217s bloggvarsler

No comments:

Post a Comment